RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Reclama Mascata



Reclama Mascata la Persoana Poluant Fonic ...
Ea este , mei :)) ...
Nebuna mea tipatoare !!! care zbiara zilnic ca descreierata in subconstientu` ei :)) ...
Si care se astepata de la mine (biata de mine) sa-i citesc gandurile si sa o avertisez inainte de a spune o PROSTIE ... Si va avertizez ca spune numai PERLE.
"Cilima" ...
"Spor natural"
"proasta:-w"
Cine stie, cunoaste :)):)):)) ...

Si cum DRAMA vietii mele nu se incheie aici !!!
Ea este de o modestie, rar intalnita ... :)):)):)) ...
Si de o gelozie inmarmuritor de scocant de ENERVANT !
Si o bautoare impatimita a SAMPANIEI si a Ciocolatei - Cappuccino (ca si mine de altfel) ... "Cin` se-aseamana se-aduna"
:)):)):)) ...
I-am facut si ei putina reclama "mascata" ... nu de alta dar trebuia si nea` Ghita sa se bage in seama :)):)):)) ...

PS: Daca o intalniti pe strazile Bucurestiului ... FUGITI !!!
Salvati-va viata .... a mea este deja DEAD ...
:)):)):))

PS 2 : Are lentile ...:)) ...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comentarii:

Anonim spunea...

roxy ~ alexa: ms pt reclama...apreciez..acum nu o sa ma mir cand lumea o sa fuga de mn..si ai uitat sa zici k imi place lady gaga

~ Life Love Death ~: nebunii se aduna 8-|

roxy ~ alexa: si nu`s ghitz...desi imi place sa
fiu bagata in seama :X:X:X

roxy ~ alexa: :)):)):))

roxy ~ alexa: fff tare caracterizarea pe care mi-ai facut-o :))...

~ Life Love Death ~: da ???

roxy ~ alexa: chiar ma simt bagata in seama

~ Life Love Death ~: ma pricep nu ???

roxy ~ alexa: da :X:X:X

roxy ~ alexa: eee..u?

roxy ~ alexa: la ce nu te pricepi :)):)):))

roxy ~ alexa: ff tare

:)):)):)):)):))
>:D<

PS: Chiar iti multumesc din INIMA :)) .. pt reclama :)):)):))

Semnat: Roxy (anonim) :))

RaMonaPettro spunea...

Trebuia sa specifici :

Roxy~Alexa esti inconFUNDabila TU :)):))
~Life Love Death~ sunt EU :">
:X:X:X ....
:)):)):))

Anonim spunea...

Nu poluez fonic , draga :-w ...
Probabil doar in mintea ta ... si la orele de muzica :-s ... (dar asta e a II-a parte ) :)):)):)) ...

Anonim spunea...

Ramona: Offf ...:(( ... si m-am mai si intors ca prostanacii ...:-s ...

Roxana: Ce ??? Te-ai intors ca proasta ???

Ramona: Adica :-w

Roxana: Oups ... am zis doar :-s ...

Ramona: Doar ce gandeai, ai ???

Roxana: Asta trebuia sa o zic in gand ..:-s x_X

Ramona: Deci , asta crezi tu despre mine ??? X(

Roxana: Eu ??? Niciodata!!!

Ramona: Gata ... te-am prins ... te-ai dat de gol ca ....Pro...Tv-isti :)) ...

Roxana: Adica :-/ ???

Ramona: E mai bine sa nu sti ....:)):)):))

Roxana : ... :)):)):))

RaMonaPettro spunea...

Tin sa mentionez ca Roxana e ....
PUTIN DUSA .... DE VALURILE NASTRUSNICE ALE DUNARII ..;))

RaMonaPettro spunea...

RECTIFIC : DE VALURILE NASTRUSNICE ALE BORCEI :)):)):)) ...

Anonim spunea...

G. N.
>:D<

Anonim spunea...

:))=))deja sub birou:)) ai scris exact inversul bn mai putin aia cu sampania:P:P:P
si ''din pacate'' si viata mea e dead pt k am intalnito de fff mult timp deci viata mea sa schimbat :(
rox no lua in serios:D:D:D
simona:D:D:D

Anonim spunea...

cat despre tn ramona:-?:-w:))......ce sa zic doua tacanite una mai nebuna k alta (aia mai nebuna esti u;)) )
radem k doua'drogate' cand suntem impreuna si biata rox se uita la noi asa ciudat k parkam venit dupa luna:)))
va pup pe amandoua:*:*:*
tot simona:D:D:D

Anonim spunea...

Ha ha ha ha ha ha ....

Anonim spunea...

asta cu ha ha ha e rox sigur:))=))

Trimiteți un comentariu