RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Enjoy The Silence





Mi-am lasat capul incet pe pieptul lui moale si am alunecat in ...Tacere ...
O tacere profunda care ameninta viata mea . Tacere care apasa necrutaroare pe sufletul meu, zvarcolindu-ma de durere...
Am inchis ochii predandu-ma suferintei...
Atunci am vazut-o ...

"Era ea, Tacerea, intr-o dimensiune exacerbata, pe strada, o silueta slabanoaga. De mana dreapta era atarnata o sticla umeda, plina de lacrimi inflacarate, si pe gat se prelingeau urmele gandurilor ei abatute. Era tacuta si enigmatica, cu o privire voluptoasa si aprinsa.
Cauta pe cineva. Cauta …

Genele i se incolaceau in jurul soaptelor, o strigau, era scarbita… Si parea la randul ei sa sufere inzecit.

Semnalele luminoase o strigau, vitrinele vii intindeau scheletele spre ea, noaptea tacea, zilele dormeau. Nimic nu o fascineaza, si ea dormea si era scarbita. Tacerea pusese stapanire si pe ea, Tacerea suprema.

Pe strazi treceau metafore imbujorate si rusinate de situatia in care se aflau, ruiniele a ceea ce au fost odata oameni. Unii zambeau, altii vociferau, dar oricum nu conta, toti erau morti... Si totul era cauzata de inchipuirea mea.

Noptile sforaiau, zilele curgeau si ea privea in lung, cautand ... parca ceva .. in zadar.

Curgeau torente pe obrajii stacojii, curgeau sperante si minciuni, cadea si ea odata cu ele. Totul se reducea, totul se inchidea in sine, drumurile continuau sa se incovoaie fara rost. Totul murea si ea era scarbita.

Era sumbru, poate chiar trist, dar nu are importanta.

Cautarile ei o duceau in strafundurile experientelor umane, dar tot ce gasea erau niste palcuri de maimutici alcoolizate, gramezi de ambalaje mototolite, scanduri scartaitoare si poate cateva flori uscative. Totul era doar VORBE desarte.

Un minut de nou… un minut de inedit… ceva nou…c eva original…s ufocare, tacere…

Ochii ei se inchid peste o lume de farfurii sparte, un taram de copy paste, un afis prost cu o recenzie superba, dar falsa."

Tacerea ma cuprindea ... iar totul incepea sa revina la normal ...
Capul meu pe acel piept cald ... batai slabe ale inimii ... sange pulsand anevoie prin vene ...
Eu si tacerea ...
Eu si ea ... prietene bune ...

Iar ceva indelung imi sadea in minte : ENJOY THE SILENCE .... cuz` SILENCE is golden...
Asa ca m-am scufundat in Tacerea oceanului de ganduri ale mele ...
Pentru ca TACEREA reuseste sa dezvaluie mai multe sentimente decat insasi VORBELE ...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru ca TACEREA reuseste sa dezvaluie mai multe sentimente decat insasi VORBELE ...

Cata dreptate ....profund ...imi place X:X:X:X:X::X:X:XX ...
Exceptional :X ....

Trimiteți un comentariu