RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Daca as putea ...






Am murit ? …

Mi-am lipit spatele de perete rece al spitalului si am alunecat incet in jos. Privirea mea era in gol, cautand in amintiri imaginea intacta a TA, imaginea vesela, plina de viata, imaginea suparata, ranita de mine (de nenumarate ori), imagine ta pura, curata, inocenta, sfanta.

Eram distrusa… simteam cum durerea din mine crestea si se spargea in mii si mii de ecouri ale tristetei, acaparandu-mi fiecare particica si umplandu-mi fiecare celula cu esenta ei . Inima-mi era fara viata, ca si trupul.
Mi-am cuprins capul intre genunghi si am inceput sa ma legan, fredanand incet o melodie. Trebuia sa fac ceva, sa-mi inderatez gandurile intunecate.

Simteam lacrimi reci, inflacarate de tristete, brazdandu-mi triste si ele obrajii zgariati ce purtau cicatricile ranilor sufletesti. Ma mandrisem pana acum cu mine , cat de puternica sunt si cum reusesc de fiecare data sa ies din orice incurcatura, insa de data asta eram o lasa …
Daca as putea scrie din nou cartea vietii mele … daca as putea ….Probabil as schimba sfarsitul ei, dar imi este imposibil!Imi auzeam numele chinuit, strigat disperat si scuipat amar pe buzele cuiva. Dar nu puteam raspunde … pentru ca nici eu nu mai stiu daca traiam .. ma simteam purtata pe valuri de iubire, zburand deasupra filelelor cartilor prafuite de dragoste si invelite armonios in copertile protectoare.


Vreau o iubire nesfarsita …cu happy end precum cele din miile de carti si filme …

Vreau o viata cu tine pentru totdeauna.O viata in care sa nu ma pot satura de tine, in care timpul sa fie de partea nostra.Vreau sa-ti sarut genele-ti lungi si buzele-ti moi la fel de profund de fiecare data, sa simt mii de fluturi in stomac zburand nastrujnici pe aripile iubirii.Vreau sa te am mereu si sa fi cu mine pretutindeni, sa ma protejezi si sa ma iubesti. Tu esti minunea mea.Tu mi-ai dat viata, parca n-as fi trait pana sa te cunosc pe tine, parca acum reusesc sa fiu EU , doar in preajma ta. Pe zi ce trece te iubesc mai mult, chiar si acum, inainte sa te vad ma cutremura stomacul, inima si sufeltu` te cheama. Eu cred ca o sa raman cu tine. Soarta mi te-a prezentat, ca sa ne aduca impreuna si sa ne traim dragostea mai intens decat in filme sau in romane de dragoste. Nu sunt fata perfecta. Nu sunt ca alea din reviste. Sunt eu si atat. Si-ti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt. Eu vad prin ochii tai, tu mi-ai redat vederea, tu esti vocea cu care cant, mi-ai redat glasul…tu esti totul…Lumea poate sa-mi schimbe intreaga viata, dar nimic nu-mi va schimba dragostea pentru tine…

As vrea sa ti le spun pe toate … sa mi te confesez tie, dar tu esti departe … iar eu MOR!

Mor cerandu-ti iertare, mor suspinand din greu dupa atingerea ta, mor luand cu mine in adancuri amintirea perfecta a ta, mor sarutand aerul pe care il respiri, mor de dor ca o lasa …

Te iubesc …
Te iubesc! iubesc şi nu mai am puteri sa ţin cuvinte astfel în secretul negurii şi-a umbrei. Ştii bine că iubesc, cîndva iubeai şi tu, cîndva scăldat-am fost în cuvinte dulci spuse de tine în amurguri. Dar astăzi apusuri negre sîngerează cu sînge rece. S-a ruinat castelul domnie-n care mi-ai prorocit să am.

Ecouri dulci se aud doar izbindu-se de peretele trecutului şi slab zvonesc şi azi cu note mici în atmosfera sumbră a interiorului meu chinuit de prezent. Aceste atacuri de aminitri mă doboară, stau tupilată la pamînt, închid ochii, ca să nu văd decît negura şi haosul nimicului, deoarece unde nu e nimic, nu eşt nici tu, nici NIMIC. Pulsul inimii se dizolvă în depărtările umbrei fără sfîrşit şi adorm. Clipele trec şi somnul m-a acaparat în întregime. Somnul-catalizator al iertării şi amneziei temporare care mă ia în braţele ei fine şi din care mă desprind de fiecare dată cînd văd umbra ta, şi aud ecoul ce mă cuprinde- “Te iubesc...”
Un "Te iubesc" soptit prea incet, un Te iubesc amagitor de catifelat, un Te iubesc ... plin de amaraciune ...
De ce nu pot sopti libera Te iubesc-ul in bataia lina a vantului iernatic ... probabil pentru ca buzele-mi vinetii nu ma lasa, probabil pentru ca sufletul-mi indurerat plange in urma ta ...
Dar tu ???
Tu continui sa mergi apasat,indiferent ... continui sa pasesti peste sufletul meu ...
Daca te-as iubi ... daca m-ai iubi .. daca ne-am iubi ...

Daca ....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu