RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

More than blue ...





O poveste coreana "mai tristă decât însăşi tristeţea", Seulpeumboda deo seulpeun Iyagi spune povestea lui Kay, un tânăr orfan, suferind de cancer, îndrăgostit nebuneste de frumoasa Cream. Pentru că maladia lui este în stadiu terminal, Kay ţine ascunse sentimentele scantaitor de puternice pentru Cream şi încearcă să îi găsească o pereche pentru a nu rămâne singură după ce el se va fi stins. Durerea prin care trece vazand-o fericita cu un alt barbat, este una mai puternica decat insasi durerea fizica care-l omoara zilnic. Sacrificiul pe care este dispus sa-l faca fata de marea lui iubire este DOVADA SUPREMA. Accepta cu bratele deschise moartea, doar atunci cand insusi el o conduce pe Cream spre altar.
Dar cum nu era indeajunsa durere, filmul prezinta si perspectiva lui Cream, care comploteaza in secret la planului lui Kay. Afland de "marele lui secret" ea incepe sa-l iubeasca din ce in ce mai mult. Dragostea ei pentru el fiind una sfasietor de aprinsa. Dar cum niciunul nu admite iubirea si cuvintele "te iubesc" in vocabularul zilnic, ei traiesc o iubire in secret. Cream intalneste un doctor stomatolog "chipes" si incearca sa-l seduca, complotand astfel la jocul acela stupid. Se casatoreste cu doctorul mai mult de tristete, asteptand in tot acest timp ca iubirea ei, Kay sa-i marturiseasca sentimentele purtate, dar NU ...
Povestea ia o intorsatura dramatica atunci cand si Cream isi pune capat vietii, numai sa-i fie alaturi lui Kay .
Dar poveste continua cu perspectiva doctorului, care se desparte de actuala lui logotnica, numai sa-i fie sot lui Cream. Si fara sa vrea le face jocul celor doi. Iar in final admite ca "dragostea " celor doi aparent frateasca era una de conduita puternica ...
Este o poveste cu dublu end .. cum ador eu .
Unul "happy" pentru protagonistii nostri" si unul "sad" pentru doctor.
O drama pura inspirata din realitatea de zi cu zi ...
O drama cu morala : "Spune Te iubesc cand ai ocazia ... nu prelungi momentul la infinit pentru ca vei realiza ca esti singur."
O drama romantica jucata impecabil ...
Un film pe care il revad cu drag si sufletul la gura de fiecare data !!!
Un film pe care vi-l recomand ... mai ales SINGURATICILOR ca mine ....
Un film de OSCAR ...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comentarii:

Anonim spunea...

Wow ...
Trebuie neaparat sa vad filmul !!!
Este exceptional!!!
Imi place !!!
Te pooop
PS: roxy (anonim) ...:)))

Anonim spunea...

adik nu lai vazut nici acum:-W>:P
bn o sa am yo grija sal vezi
da filmul meu preferat il ador lam vaz de vreo 7 ori si de fiecare data plang:(:((

RaMonaPettro spunea...

Simo draga ... eu l-am vazut o data si m-am indragostit de el ...
Si am sa-l revad de n ori pt ca merita !!!
>:D< ...

Anonim spunea...

in sfarsit am vazut filmu:((:((...e extraordinar:X:X:X:X..il ador..dar totusi la cat e de trist sa jti k nu am plans deloc...nu am plans k voi:)):))...e doar un film..=))...unul superb:X:X:X:X

si nu inteleg....ea s-a sinusic k sa fie cu el????????...deci nu pot sa cred...ce fraiera...si app nu cred k s-au intalnit pe lumea cealalta=))=)...
hmm..nu vad faza happy in toata chestia asta cu sinucisu dar ma rog...ador filmuuuuuu:X:X:X:X...desi nu vroiam, sa se termine asa....vroaim sa traiasc..toti:-s...nu sa moar=((=((=((


:X:X:X:X

pt voi anonim-rox:)):));)

:*:*

Trimiteți un comentariu