RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

O a II-a Reclama "mascata"




He , he , he ...
V-a fost dor de mine ???
Nu prea cred dupa fetele pe care le aveti acum :)) ... cand cititi ...
Daca v-ati vedea ... m-ati intelege ...
Deplasati-va de urgenta pana la o OGLINDA si contactati-o ...
Acum ma credeti ???
Inca NU .... Fie ....
Treaba voastra ... eu am incercat!
So ...
O a II-a RECLAMA "MASCATA" ...
De data asta la o alta "nebuna" ... Simonici :X ....
Ea este, mei !!!
Zapacita mea cu idei traznit de amuzante...:X:X:X ...
Dar in ciuda firii ei energice ... se ascunde o persoana sensibila.
O persoana care poata de spuna fara sa se simta constransa de situatia de fata : ca adora sa planga (ca si mine) la filmele : More than Blue , If Only , Titanic, A walk to remember, etc...
Deci (fara deci) ea este ranjita mea .... bine nu la fel de ranjita ca mine , dar este...
O fata movie-aholica :)):)):)) ...obsedata de "maimutza" Declan ... :))
Aaaa.... si eram sa uit de Damon Salvatore si Jeremy Gilbert :)):)):)) ...(ca si mine) :))
Cu ea depan amintiri inca de cand eram in scutece ...:)):)):)) ...
Si o ador ...:X:X:X ...
Ca si pe cealalta nebuna :)) ...
Si le ador desi ma mai supara ele cateodata :)) ....

Ele sunt mai B.Fs.F. :)) .... (best friends forever)

PS: Daca ne vedeti pe una dintre noi pe stada ... salvati-va viata ...
PS2: Suntem un pericol public ....
Ps3: Un ps3 nu mai exista ...dar exista ps 4 :))

Ps4: Acum ar urma sa-mi faca si mie cineva o caracterizare de -menta ... :)) ...
:)):)):)):)):))

PS 5: Bye! ....
>:D<

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comentarii:

Anonim spunea...

OMG TREBUIA SA TE IEI SI DE MN NU?:))
LASA KATI FAC EU CARACTERIZAREA DOAR ASTEAPTA SA VEZI:)):)):)):*:*

RaMonaPettro spunea...

Deja ma tem :)):)):)) ...
=))=))=)) ...

Anonim spunea...

wow..ne-ai luat pe rand...

Anonim spunea...

Ai caracterizata exact cum e ;)):)):)) ...
Zuza :)) ...

Sαηdrα spunea...

:)) :D

Trimiteți un comentariu