RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

O a III-a reclama mascata…





O a III-a reclama mascata…

Simo:

Ei bine nu putea lipsi si a III-a reclama mascata…adica logic dupa ce ne-ai facut cum credeai ca o sa scapi asa ieftin….nu ….nu se putea;))

Pai ce sa spun despre tine….sunt atat de multe si atat de putin timp si spatiu…lol .. facem economie doar e criza;)

Sa vedem… pai de cum te-am intalnit am stiut ca vom fi prietene. Daca nu mai sti cum ne-am cunoscut iti zic yo: tu si Roxy ati venit la mine sa-mi dati nijte cataloage de la Avon :)).Dar inainte de asta yo iti citisem celalalt blog si mi-a placut la nebunie desi eram putin –recunosc- putin geloasa …geloasa pentru ca Rox era cea mai buna prietena a mea si acum urma ca ea sa ma inlocuiasca (ei bine stiu sunt nebuna, eram putin blonda…nu conteaza), dar nu ma gandisem ca tu sa fii in spatele acelor randuri …care aproape, nu aproape chiar ma facusera sa plang. Si mai vreau sa-ti spun ceva, in ziua cand ne-am intalnit si imprietenit, totodata mi-am citit horoscopul (recunosc imi place sa-l mai citesc uneori) si ce crezi ca scria acolo: “prieteniile pe care le vei lega astazi vor tine toata viata” .... sper ca asa va fi avand in vedere ca pana acum ne intelegem foarte bine.

Am descoperit ca avem atatea in comun: amandurora ne plac filmele …si mai ales sa plangem la ele :X:X:X:)); ne place Declan alias “maimuta”; filmele cu vampiri;…hmmmmmm acum sa zic si ceva ce ne place noua cat si Roxanei.

Poi sa vedem cam greu….funditele nu…cumparaturile…nici atat….iepurasii ..daaaaaaaa iepulasii care fac: Sop!Sop!:)) astia ne plac la toate trei….Ce ne mai place ?...gata stiu asta e sa mergem in oras si mai ales la cofetarii, magazine mai putin:)) :))..

Am uitat sa mentionez farsele…ce ne mai place sa facem mijto una de alta….si mie sa complotez impotriva voastra..mai ales atunci cand voi ma rugati sa va ajut sa fac fiecareia cate o farsa in acelasi timp si cadeti amandoua in capcana.Sunt rea da`… ce-mi place :))>:)

Mai tineti minte ultima farsa… cand “cica” eu si Rox ne-am dat la baiatul care ii place lu’ Ramona si ea nu mai vorbea cu noi. De fapt eu complotam cu ea si s-a dovedit ca ele complotau impotriva mea>:) …cam ciudat si incurcat…da asa ne intelegem noi :)). Chestia e ca nu prea ne invatam minte niciodata.

Ce sa mai zic…am inceput sa vorbesc despre Ramona si am ajuns sa povestesc despre toate trei.

Va iubesc fai zuzelor (iubesc …ca si prietene of course :D)

Zuzix for ever…pardon best friends for ever ;)

Roxette:


Ei bn..acum treb sa zik si io cva,nu?..asa k hai sa incep(nu ma prea pricep la >>declaratii<< )

Poi…:-?...Ram este ..nu jtiu ce sa zic :((…este cea mai buna prietena a mea si Simona bineinteles:*:*:*. E cea care ma enrveaza uneori in ora de mate(jtiu tu –pe sub bank…:P:)):P )..dar si in ora de sport…sa povestesc ce mi-a facut???...eee…prea riscant..desi as putea..ok ok ….povestesc:

>>am rugat-o pe Ram sa se gandeasca la o sceneta pt ora de eng, in timp ce ma tinea sa fac nijte flotari..aa…nu..abdomene..scz=)). Si la un moment dat, i-a veni o idee (si ce idee) si atunci ea a ridicat mainile, chiar in momendul in care io ma ridican si ….mi-a pus mainile exact pe…(se intelege de la sineJJJ )…iar eu TRAUMATIZATA [=))=))=))] m-am lasat pe spate. Si Ram a cazut peste mn..cu mainile ei pe…<<

Eee…am iertat-o na..ce sa facJ)J)J)

Si mai sunt multe faze tari…la fel cu a zis si simona..farsele..etc etc….

Acum..ce am io in comun cu tine...poi mai nimik =))..si dak stau bn sa ma gandesc nici cu simona nu am cn jtie ce in comun...dar ce conteaza!! Faptul ca nu avem multe in comun ne face BFF:*:*:X:X:X:X…

Cam atat pt moment…Ionica ai legatura. ( de patrunjel) :)):)):))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comentarii:

RaMonaPettro spunea...

va iubesc!!!
Si va multumesc nespus de mult pentru tot ce ati scris!!!
Si Simo, eu nu ma prea incred in horoscop, dar trebuie sa admit ca de data asta are perfecta dreptate!!! Si cred... de fapt nu cred sunt absolut sigura ca vom ramane toate 3 prietene pe vecie!!! Si nimeni nu va putea sa ne ia acest lucru, mai valoros si mai important decat orice altceva!!!
Va iubesc!!!
>:D<>:D<>:D<

Anonim spunea...

wow..ce sa zik sunt o adev scriitoare...eee...:>:>

ce zici?te-am descris bn??

=))=))=))...cred k din faza aia de l sport se intelege tot=))...glumesc:)):))

anonim:rox(sau mai bn zis:roxette:P)

:*

Anonim spunea...

:((my BFF luv you>:D<...ia stai putin rox..cum adik te-aM descris pai si yo:-W

RaMonaPettro spunea...

Ce fac pe sub Banca???
Sa nu inteleaga altceva cei care citesc :)):)):))
Si da ai descris perfect totul :)):)):))
App ce sa-ti fac daca-mi vin idei multe si majoritatea traznite :)) ...
U ma pusesei atunci sa te-ajut!!!

Anonim spunea...

Vaaaaiii... cati ani aveam cand am scris asta? :))))

Acum cand le citesc ma bufneste rasul automat si, in acelasi timp ma ia spaima cand vad cu cata nonsalanta descriam unele "amintiri" X_X :))))

Mi-ar fi placut ca Rox 2012 sa o cunoasta pe Rox 2010. Cred ca ar fi fost interesant, bine nu atat de interesant pt voi doua, dar va descurcati voi. Cum v-ati descurcat cu una, la doua deja aveti experienta :))

>:D<>:D< , Mell (Rox 2012 :D)

Trimiteți un comentariu