RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Cine eram, sunt si voi fi ?



Eram … si-am fost si am sa continui sa fiu !
Eram un blestem pe capul tuturor , o simpla umbra inutila facuta pe pamant, o frunza –n vant , o piatra sau un fir de nisip pe fundul marii …
Eram un meteorit amenintator care stica intreg echilibrul naturii . O pulbere de stele …
Pentru mine totul era un joc stupid in care eu eram eroul si toti ceilalti raufacatorii … Un joc al timpului si al banilor, al puterii si al strategiilor … Un joc, pentru un impatimitor . Dar in realitate aceast joc era viata, iar eu eram negativistul, intrusul in real, iar ceilalti, simple proiectari ale unor minti criminale sau ingeresti.
Avusesem o sansa , insa am irosit-o .
Mi-am fumat viata cu droguri puternice stinse in alcool. Apoi mi-am distrus corpul prin datorii. Si intr-un final am pierit printr-o lovitura.
Nu v-am zis cat ma doare sufletul, cat imi innegreste vazul, cat ma inec in lacrimi pana simt ca nu mai pot respira, nu mai pot vedea, nu mai pot nici vorbi, ma simt ca si cum as fi inchis intr-o lume de care nu apartin. O lume a fantasticului , plina de magie si speranta impletita armonios cu durerea si suferinta .
Sunt un spirit si atat .

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu