RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

A cazut un inger !



M-am nascut sa te iubesc / Cerul m-a trimis sa te iubesc...


A cazut un inger din cer!
DA, un inger... stii unul alb cu aripi lungi, cu fulgi, haine inaltator de orbitoare si o aura stralucitoare in jurul capului.
A cazut ieri seara... Ieri seara ai plans, ai adormit plangand... Ieri seara a nins,a viscolit... Ieri seara in timp ce dormeai ai avut un vis. Poate nu era vis, sau poate era.....dar parea asa real.
Aseara ai visat ca in curtea casei a cazut un bulgare urias de zapada si ai iesit repede la balcon pentru ca tie iti place zapada....si ai ramas uimit.
O minge mareeeeeee ...ba nu ...era uriasa...sau asa parea de sus....straluciotare aproape orbitoare....alba.....
Ai coborat repede, repede,dar pana ai venit tu jos nu mai era nimic.....nu mai era nimic pentru ca te trezisei.Te trezisei si ai iesit la balcon sa vezi daca a fost un vis.
Erai entuziasmata...dar ai vazut ca nu era nimic si ai zis : era doar un vis...
Da` de ce plansesei?de ce? pt cine? pt ce? Cine te-a facut sa plangi? Merita oare?
Da ! plangeai pt ca el plecase... plecase dintre noi ... si tu ai aflat ultima.
Si n-ai avut timp sa-ti iei adio.....sai zici pa ..la revedere.....
Pai de ce nai avut timp ???
Aaaaaaa... el nu ti-a spus ca pleaca.....aha...si unde s-a dus???
...acolo?...unde acolo?......aaaaa acolo... da am inteles......
De ce plangi ca acolo? Acolo e mai mult decat albastru si lui ii placea albastru...doar sti... sti bine pentru ca tu il cunosteai cel mai bine.
Nu trebuia sa plangi.
El nu cred ca dorea asta.
Daca te-ar fi vazut acum ar fi plans si el ... si nici tu nu vroiai ca el sa planga.
Iti este dor de el?
Stiu si mie imi lipseste...
Cum adica esti suparata pe el ??? de ce?....nu ti-a zis nimic de aceea.
Hmmm .... Doar stii ca nu vroia sa suferi... stii ca te iubea enorm.
Cum adica nu stiai ca te iubea ??? Ba, stiai, dar nu erai sigura ...
Nu mai fi suparata.......

A cazut un inger si in prima noapte tu ai visat. Dar nu stiu daca era vis pentru ca parea atat de real si tu cand te-ai trezit, nu mai era nimic... nimeni...
Asa ca ai vrut sa te duci dupa el si i-ai zis sa nu se supere cand o sa te vada... sa nu te certe... sa nu te mustre... sa nu-ti zica nimic.Doar sa te astepte la intrare.
I-ai lasat tu instructiuni...dar e pe frigider scrisoarea aia pentru el. Da` e in mijloc sa o vada...stai linistita... M-am ocupat eu ca totul sa fie perfect!

A cazut un inger, l-ai vazut, dar ai crezut ca ai visat.
Iti spun acum: n-ai visat... era el....da! el...
Cum nu ma crezi ?
Dar, mai, eu daca-ti spun! Da, s-a intors, l-am vazut si eu...
Era imbracat in alb si avea un cerculet deasupra capului... parca era un inger.... chiar era un inger....am vorbit cu el.
Bine, n-am vorbit eu, dar el mi-a spus asa:

M-am nascut pentru a o iubi / Cerul m-a trimis sa o iubesc.....

>> Made By Simo <<

PS: Pentru mai multe informatii, uitati-va la filmul: More than Blue !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

Anonim spunea...

wow....cine a scris randurile astea asa grozave?????/....wow a eu?.....bineinteles doar sunt un geniu:))=)).......zici kas roxana:))
glumeam da nuj cum ai reusit sa ma conjingi sa te las sa le publici....mici particele din inima mea;)

Anonim spunea...

si acel inger era io nu?;;)..ah..ma simt=))=))

anonim rox=))...

:*:*

Trimiteți un comentariu