RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Pentru Evee` (partea I)



I

____________________________________________________________

Nota lasata de Mellody

Tinerete, tinerete, tinerete… Anii de aur … ani pe care ii irosim. Orcum nu regret. Nu regret nimic. Poate doar ca intotdeauna ma indoiam de tine, Evee…

“Noi nu suntem nascuti de timp, ci de vesnicie. Desi traim o vreme imbracati de lumea aceasta, ni se intampla ades ca fratele Vis si sora Moarte sa ne dea tarcoale si sa ne despice faptura in doua. Atunci scapam din chingile lumii vazute si ne trezim intr-un alt fel de a fi si-a cunoaste”

Stergeti lacrimile din coltul ochiilor si zambeste. Asa am facut si eu cu doar cateva zile inainte de marea trecere. Trecere ce m-a marcat , ce m-a facut sa te pierd. Traieste fiecare clipa la maxim, cum am facut si eu timp indelungat. Inca nu-mi vine sa cred, ca timpul, prietenul meu, m-a parasit. Degeaba ratacesc cautandu-l, tu ai disparut. Nu ma mai poate ajuta .

A trecut un an. Un an de cand te tot strig neincetat si nu-mi raspunde decat o adiere slaba de vant. Un an de cand intind bratele dupa tine si nu strang la piept decat un tablou cu poza ta. Un an de cand privesc spre cer plangand si nu zaresc decat stralucirea unei stele ce vegheaza asupare mea si alui Summ … Un an blestemat, ce m-a facut zilnic sa-mi doresc sa fi fost eu in locul tau. Un an plin de suspine si amintiri desarte pe care doar cu Luna si Soare le mai impart acum. Un an de singuratate. Un an … Un an … Un singur an. Si ma intreb cati or m-ai trece ? Cat oi mai ratacii de una singura. Cat ?

Un an … si inca te simt aproape.

Esti pretutindeni si peste tot … Dar ne e un cumplit dor de tine si imbratisarea ta.

Intoarce-te acasa …

Te iubesc !!!


Semnat, Mellody.

____________________________________________________________________


II
______________________________________________________________

Nota lasata de Mellody

Lipsa .. durere, suferinta, rasete, priviri, atingere, iubire, timiditate, prostie, tampenie … intr-un cuvant ADOLESCENTA. Totusi am enumerat prea putine. Fiecare din noi a trecut prin astea si poate inca trece. Fiecare a gustat cate putin din plinul paharului vietii, poate cateodata ne-am calicit, dar pentru ce ? Pentru a terminta afacerile cu viata ? Mai bine, stai linistit si infructa-te cu cate putin .

Asteapta ca ele, incercarile si provocarile sa vina la tine. Nu te grabi tu sa le intampini si nu pune la suflet.

Azi, in timp ce scriu, m-am linistit si totodata m-am emotionand citind putinele ganduri din jurnalul ei… Atat de profund si atata durere se simtea cu fiecare rand . Si cand stau si ma gandesc ca poate nu s-ar fi ajuns aici, daca o credeam. Daca nu aveam dubii in privinta ei. Poate nu am reusit sa-i fiu o prietena adevarata, de nu a avut incredere in mine, de nu mi-a povestit. Si totusi o cred. Niciodata nu am fost prea buna la ascultat si regret.

Regret ca nu ai reusit sa-ti impartasesti secrete in totalitate cu mine la timpul potrivit. Poate acum comit o nedreptate, rasfoind jurnalul tau. Dar, simt nevoia macar astfel sa fiu cat mai aproape de tine. Parca inca zaresc urmele lacrimilor si a mainilor tale intiparite pe aceste pagini . Parca te vad stand langa mine si mustrandu-ma, dar iarta-ma.

Imi este un dor nespus de tare . As vrea si mi-as dori din suflet sa pot redeveni tu cea care ai fost. Sa lasi trecutul in urma si sa infrunti toate problemele vietii cum ai facut intotdeauna, sa ma sfatuiesti si sa razi intruna la urechea mea, pana aceasta va ceda.

Te implor.

Fa-te bine si intoarce-te.

Ma doare sa ma gandesc la tine ca prizoniera a patru pereti blestemati care-ti tin locul de prieteni.Ma doare ca ai ajuns astfel. Ma doare ca nu te mai pot ajuta, salva. Ma doare si sper ca stii.

Te vreau inapoi. Intoarce-te !

Te iubesc !

Semnat, Mellody.

___________________________________________

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu