RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

SIMT





Te simt aproape , tot mai aproape ...
Simt caldura sufletului tau ...
Desi suntem departe ... suntem tot o data aproape ....
Stau si te privesc ...esti al meu ?
Cand te imbratisez -simt ca imbratisez universul...
Te am ...te simt...
Vad in zambetul tau un mister pe care nu l-am descifrat ...
Vad in ochii tai un labirint spre inima...
Vad pe fata ta seninul cerului !...
Simt ...traiesc...
Daca as putea sa adun toate basmele copilariei.. Oare as gasii povestea noastra ???...NU pentru ca-i unica.
As putea incepe cu : " A fost odata ...", dar nu.
As putea spune ca am fost rapita de zmei , balauri si inchisa intr-un turn.. .asteptandu-te pe tine , dar nu .
As putea mintii... introducandu-va intr-o fantastica poveste ireala , dar nu .
Incerc sa scriu adevarul cu litere de sange...Incerc sa impodobesc totul cu margele de lacrimi ...
As putea spune bogatia oamenilor , descriind lumea...dar povestea mea vreau sa fie simpla...
Am uitat... timpul si-a pus amprenta pe mine si pe tot ...
Acum sunt : Cenusareasa fara print , un peste pe uscat , un om fara aer , o pasare fara aripi ...sunt ...un nimeni ...
As putea incheie povestea cu un :" Happy End" , dar nu pot .
As putea zice ca am trait 1001 ani , dar v-as mintii...
Asa ca inchei mica mea istorisire cu adevararul ca inca sunt in asteptarea ta ! ...stiu ca esti pe drum ...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nice !

Anonim spunea...

ce taree eee:X:X::X

atat de..profund:X si frm..si..trist:-s..si totusi exista sperantaa:X:X

Anonim spunea...

hm..doar atat?:-s

credeam ca sunt mai multe:-s

sper sa postezi curand:D:D:X:X

Anonim spunea...

Un titlu foarte original :))..pe masura continutului ...
ai un stil foarte relaxat de a scrie…nu te afunzi fara gandire in definitii stupide 8-|….felicitari! chiar imi place:X

Dana

Trimiteți un comentariu