RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Promit !





Si-am stat …
Si-am asteptat un veac …
Si stau in continuare !
De glasul tau , iubire tac !
Sub cer, pamant si soare !

Te am ,
Te iert , te vreau mai mult …
Cu o privire mare ,
Ma adancesti in noaptea ta .
Iubire, cand vi oare ?

Si las privirea mea ,
Indemn pentru uitare ,
Sa zburde pe oceanul ...
Lacrimilor tale .

Pierdut in vise, amintiri si ploi ,
Mi-astern un gand
Purtat de nori !
Un gand ametitor de-amar
Cu LOGICA stau prost
Stiu doar !

Si nu cer: intelegere , nimic
Doar zambete si rasete.
NU stric !
Pareri si comm-uri de-as primi ...
Promit sa nu mai scriu prosti !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comentarii:

RaMonaPettro spunea...

Ei bine sa stiti ca aceasta "poezie" a fost scrisa in mai putin de 5 minute :)) ...
Inspiratie de moment!
Stiu prea bine ca este o PORCARIE :)) ... dar eu iubesc porcaria asta !!! :)) ... Narcisista mai sunt !!! :))=))=))

Dupa cum observati este o imbarligatura de cuvinte , nimic logic , nimic palpitant , doar simple TRAIRI ! :))

Daca va place sau NU ... daca aveti idei de imbunatatirea a poeziei, nu ezitati sa le impartasiti cu mine !

Until then ... or .... Meantime : Comentati :))!

Anonim spunea...

e foarte tare:X

nu sunt prostii, si nu ma plictisesti:X:X

dk m-ai fi plictisit crede-ma ca ti-as fi spus. sunt genul d pers care spune ce gandeste.

sper sa mai scri curand>:D<

Anonim spunea...

Omg....tu chiar ai postat asta...

Ooo..chiar te chinuie talentu` asta...Nikita din tine incepe sa se arate...si oho.. ce rau se arata....


Hai mai... asa de incurajare ...sa jti k te sustin !!!



PS : am dat com k sa nu ne mai chinui cu d-astea ...:)):)):))


Anonim:
roxy:D:*:*

Trimiteți un comentariu