RSS
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

M-am intalnit cu Mine insami pe mess







So ...

In timp ce ma conversam cu mine insami pe Yahoo Messenger imi ziceam ca vreau sa scriu ceva despre mine si sa imi trimit un mail impreuna cu niste poze cu mine.
Mi s-a parut destul de ciudat si m-am gandit ca mi-am deschis agentie matrimoniala, dar tot eu m-am luminat zicandu-mi ca e pentru site-ul meu, pentru pagina de prieteni.

Poi despre mine : imi place muzica buna, iubesc muntele, imi plac animalele (am un catel "dulau" - Bim), joc baschet, mananc ceapa sau usturoi doar cand m-am saturat sa fiu VAMPIR, am tenul albicios de enervant, sunt leu (nu ca as crede in zodiac, dar treaba cu incapatanarea e adevarata).
Cum nu prea ma analizez pe foaie, ci numai in minte ;) si rezultatele nu le fac publice, ii las pe cei care ma cunosc (tu de exemplu) si sa o faca in scris daca vor...


In schimb m-am gandit sa scriu nitel despre tine (nu de alta dar ca sa citeasca lumea ceva si sa nu fie pagina goala) :))...

Deci, Ramona Petronela - fata de treaba cand vrea, putin cam nebuna, enervanta cand e "putin" obosita, cand rade e totul ok, mai ales cand nu suntem in mijloace de transport sa se uite lumea ciudat la noi, visatoare (si asta e bine sau rau?), face bani si nu o fac banii pe ea, asculta Claiderman, destul de independenta si ar mai fi dar cred ca am scris destul...sau poate ca nu :

"Ancorata in realitate si raportata la sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludeaza meandrele concretului" by "tataia" Ion Iliescu .

...Si daca nu ajunge mai scrie si tu ca doar e si site-ul tau ! Ce vrei sa ti-l fac eu ?

Apropo sa recomand sa ma intalniti cu voi insiva pe messenger , nu de alta dar nu se stie niciodata !!! "Dragoste la prima vedere" :)):)):))



PS: "Hey man, you know, I'm really OK. The gun in my hand will tell you the same."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

Anonim spunea...

OMG ... esti nebuna!!! :)):)):))
Wow .. ce ciudat ?
Care tu ? Ca tot tu esti :))...
E interesant dar cam de neinteles :)) asa ca tine..
U asa crezi ca asa te vad ceilalti ???
Ejti mai rauuuuuuuuu ...
Razi intruna ...

Poi...ejti prietenoasa., ajuti pe toti (altruista)... ranjita(razi non-stop)...si ejti o actritzaaaa.....jti perfect sa te prefaci :)):)):)):))

Anonim :
Roxy :*:*:*
:))

funnkysmile spunea...

"fata de treaba cand vrea, putin cam nebuna, enervanta cand e "putin" obosita, cand rade e totul ok, mai ales cand nu suntem in mijloace de transport sa se uite lumea ciudat la noi, visatoare (si asta e bine sau rau?)"

parca m-ai descris pe mn:)))

e superbb:X:X

imi plc la nebunie cum iti "expui" gandurile, cand nu scri o poveste, cand nu trebuie sa intri in pielea unui prsonaj.

>:D<:X

Trimiteți un comentariu